FACULTY OF SCIENCE
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي

FACULTY OF SCIENCE

منتدى طلبه كليه العلوم والكليات العمليه
 
الرئيسية7elm 3oloumالتسجيلدخول
http://7elm.3oloum.org/index.htm
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» اسطوانه هيرنز بوت 9,6 للصيانه تحميل مباشر
السبت أبريل 25, 2015 12:17 am من طرف kimou ki dayer

» قصص أدبية من الاعماق
الأحد نوفمبر 16, 2014 9:16 pm من طرف ياسمين جوما

» صور مريهان حسين (مزه مزه مزه)
الخميس يونيو 28, 2012 5:13 am من طرف حماده عثمان

» قصة حب احمد وديما على الانترنت ( قصه مؤثرة جداااا )
الجمعة يونيو 15, 2012 5:23 am من طرف zineb

» برنامج مغير الصوت للجوال
الثلاثاء مارس 20, 2012 3:31 am من طرف سامح

» قاموس فيزياء انجليزى لعربى والعكس
الأربعاء يناير 04, 2012 11:57 pm من طرف hadi almawt

» انا بهدى النفوس مش أكتر
الخميس نوفمبر 17, 2011 10:49 pm من طرف ياسمين

» رسايل جميله جدا
الأربعاء نوفمبر 16, 2011 10:27 pm من طرف ياسمين

» رســـائـل رومــانسـية رســـــائل حـــب
الأربعاء نوفمبر 16, 2011 10:20 pm من طرف ياسمين


شاطر | 
 

 تصوير الفتيات ع الماسنجر.....خدوا بالكو يا بنات

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
nour
شخص مميز فى المنتدى
avatar

عدد الرسائل : 824
تاريخ التسجيل : 06/11/2008

مُساهمةموضوع: تصوير الفتيات ع الماسنجر.....خدوا بالكو يا بنات   الأحد يونيو 28, 2009 7:54 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
تصوير الفتيات على المسنجر (صـــور )


بكل أدب وأحترام يسال الشاب
ممكن لو سمحتي؟
البنت تقول / مين ده !
انا هعمله بلوك




الشيطان يوسوس لها ..استنى يا هبله ممكن يطلع شاب محترم متستعجليش





البنت أضافته





الشاب ..انا أسف لو كنت أزعجتك
بس ممكن أستشيرك بموضوع مهم
انا عندي مشكلة وحاسس انك انت ألانسانة الي راح تساعدني
بصراحة أرتحت لك كثيررر
الشيطان ...شفتي يا هبلة طلع هالانسان طيب ومحتاج لك..يلا ساعديه
وتنسى البنت نفسها مع الشاب وتصدق انه أنسان محترم






وهنا يحدث الشيطان الشاب الحشاش
خلص شبكنا البنت , الان تقدر تلعب دورك وتشبع غريزتك
بس أتبع التعليمات التالية
ألاحترام..ألادب..طيبة القلب ..الدين
هذا الطرق راح توصلك لمنالك






وتأخذ البنتوتدى معاه ف الكلام وتنشئ بينهم علاقة صداقة اولا ثم يوهم الشاب الفتاة بأنها هي ألانسانة التي كان يبحث عنها طول عمره
يعترف لها بأنه ألتقى بفتيات كثيرات ولكن كلهن كن سيئات الخلق ومش مناسبات له بس هي تختلف عن كل الي عرفهن.
والبنت طبعا مش حجر من همسة ولمسة وكلام لطيف تصدقه وتقع بحبه.طبعا مع مرور الوقت .
وتبداء طلبات الشاب
ممكن حبيبتي أشوف صورتك
أبعتيها..
حبيبتي مشتاق أشوف وجهك على الكاميرا
وتفتح البنت الكاميرا
وشيطان البنت يوسوس لها وشيطان الشاب جالس
ويسجل الشاب المحادثات
ويأتي يوم يصحى ضمير البنت وتكتشف انه أنسان كذاب وتقرر تتركه وتبعد عنه
وبعد ما شتمها وسبها ونعتها وعرَاها بكلامات بذيئة للغاية
يرفع صورها ومحادثاتها المسجلة الى اي موقع ويحصل على الملفات 10 شباب ثم 1000 ثم مليون شاب وتنشر صورها وملفاتها على مواقع ومنتديات عربية وعالمية ويفعلوا الشباب ما يفعلونه بصورها ومقاطع الفيديو التي تعرت بها ..
وبعد ما كانت عند أهلها عفيفة صارت بالعالم كله سفيهة..
هذه الفتاة ...



هذه الصورة بحجم اخر انقر هنا لعرض الصورة بالشكل الصحيح ابعاد الصورة هي 763x513 الابعاد 62KB.





هذا الفتاة ما كانتش تعرف انه ف يوم م الايام هتلاقى صورها وجسدها العاري بمتناول الاف الشباب ولم تكون تعرف ايضا بأن أخاهااممكن يشوف صورها..
لو لاحظتم المحادثة بين الشاب والفتاة ...تجدون بأن الشاب طلع يعرف أخوها لا وكمان يحقدوا على بعض في أحدى المنتديات ..ذهب الشاب وقص هالصورة من المحادثة وأرسلها لاخوها ونزلها في النت ثم نشر محادثتها في العديد من المنتديات..ولاحظوا كيف يتحدث معها بكل أحتقار مع أني حذفت بعض الكلمات وكذلك اسم العائلة المذكور في الصورة ..هذه هي قيمة الفتاة التي تعري نفسها أمام شاب ...
وهذا المحادثات المسجلة والمنشورة في النت تتعدى المئات او ربما الالاف ...نسأل الله ان يجعل ما ننشره لوجهه تعالى ولستر بنات المسلمين وقد يقول البعض الان كثير من الفتيات راين هذه الصور ولكن لم يخطر على بال القائل بأن هنالك بلدان تحظر مثل هذه الصور والمقاطع وتبقى الفتاة بجهلها لا ترى شئ الا انها تسمع فقط وربما يكون توضيح مثل هذه الامور به فائدة

منقول
lol! lol! lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Matrix
Admin
avatar

عدد الرسائل : 1432
العمر : 28
الموقع : فى اى مكان
تاريخ التسجيل : 05/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: تصوير الفتيات ع الماسنجر.....خدوا بالكو يا بنات   الأحد يونيو 28, 2009 8:57 pm

استغفر الله العظيم

بجد الموضوع ده منتشر
وانتى ناقشتى موضوع بالغ الاهميه يا نور

ومفروض البنات فعلا يتعظوا

لكن الاغلبيه برضه عليهم جانب من الوزر
انهم بسلموا بسهوله
لناس لا تعرف دين ولا اسلام

شكرا لكى اختى الكريمه على طرحك للموضوع ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://7elm.3oloum.org
eng_tiger
شخص مميز فى المنتدى
avatar

عدد الرسائل : 5215
العمر : 29
الموقع : في قلوب اصحابي
تاريخ التسجيل : 10/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: تصوير الفتيات ع الماسنجر.....خدوا بالكو يا بنات   الإثنين يونيو 29, 2009 3:16 am

يا نور بجد موضوع حصري
بس مش كل الناس والله يا نور
انا ممكن اعمل كده وغيري بس
الرك ع الاصل زي ما بيقول المثل بتاع جدودنا
هو الاغلب تفكيره سئ جداااا بس برضه البنات بتساعد الولاد
لازم كل الناس تتعظ
انا عندي برامج بسرق صور البنات اوي اي حد بس عمري ما استغلتها غير مره واحده
بس مع واحده قذره قلت ادبها

بس والله انا مش زي اللي مكتوب فوق خالص
اتمني اني اكون صادق وانكو تصدقواا



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
eng:mohamed nour negm


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nour
شخص مميز فى المنتدى
avatar

عدد الرسائل : 824
تاريخ التسجيل : 06/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: تصوير الفتيات ع الماسنجر.....خدوا بالكو يا بنات   الإثنين يونيو 29, 2009 6:03 am

ميرسى لمرورك يا ماتركس
وربنا يهدينا ويهدى اى حد بيعمل كدة م الشباب دول
وربا يسترها معانا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nour
شخص مميز فى المنتدى
avatar

عدد الرسائل : 824
تاريخ التسجيل : 06/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: تصوير الفتيات ع الماسنجر.....خدوا بالكو يا بنات   الإثنين يونيو 29, 2009 6:13 am

ميرسى لمروك يا تايجر
اولاهو طبعا مش كل الولاد كدة ولو قلنا كدة يبقى بنظلمكو
لان اكيد فى ناس محترمة ومحترمة جدا كمان
ولازم كل ولد يحط ف دماغو انو اللى بيكلمها دى تبقى اختو ويراعى ده ف كلامو معاها
واى مكان ف الدنيا فية الكويس وفية الوحش


ثانيا انا معاك ان البنات بردو عليها جزء كبير بس
البنت بطبعها عاطفية ورقيقة وبردو فيها حتة فضول

ثالثا سورى يعنى انا مش معاك انك تعمل كدة مع بنت مهما كانت
لانو ف الاخر مفيش بنت ينفع يتعمل كدة معاها

رابعا ربنا يكرمك يا تايجر ويهدينا كلنا
وانت طبعا ان شاء الله حد كويس

وتانى ميرسى لمرومك يا باشمهندس محمد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
eng_tiger
شخص مميز فى المنتدى
avatar

عدد الرسائل : 5215
العمر : 29
الموقع : في قلوب اصحابي
تاريخ التسجيل : 10/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: تصوير الفتيات ع الماسنجر.....خدوا بالكو يا بنات   الإثنين يونيو 29, 2009 6:23 am

بس اعتذرتلها برضه يا نور
وميرسي ع المجامله الكبيره دي
وربنا يهدي الجميع

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
eng:mohamed nour negm


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nour
شخص مميز فى المنتدى
avatar

عدد الرسائل : 824
تاريخ التسجيل : 06/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: تصوير الفتيات ع الماسنجر.....خدوا بالكو يا بنات   الإثنين يونيو 29, 2009 6:36 am

يااااااااارب
تمام يا تايجر
انا كان قصدى بس اقولك انها حاجة صعبة ع اى بنت انها تلاقى صورها كدة
فمينفعش انو يتعمل مع اى بنت ايا كانت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
تصوير الفتيات ع الماسنجر.....خدوا بالكو يا بنات
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
FACULTY OF SCIENCE :: ~*¤ô§ô¤*~ شباب وبنات ~*¤ô§ô¤*~ :: ¤~منتدى البنات~¤-
انتقل الى: